Σταφυλά Αμαλία

Διαχείριση Σχέσεων Πελατών και Προμηθευτών & Πληροφοριακά Συστήματα CRM

22.00
Θετικές επιστήμες

Δωρεάν μεταφορικά για αγορές άνω των 25€

Τα συστήματα διαχείρισης πελατειακών σχέσεων και σχέσεων με προμηθευτές έχουν τη μορφή ολοκληρωμένων πληροφορικών συστημάτων, βασίζονται όμως σε βασικά συμπεράσματα και σε επιστημονικές θεωρίες και έρευνες διαφόρων επιστημονικών περιοχών, όπως του management, του marketing και της ψυχολογίας… (από τον πρόλογο) – Διαχείριση Σχέσεων Πελατών και Προμηθευτών & Πληροφοριακά Συστήματα CRM, Σταφυλά Αμαλία

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

Το βιβλίο είναι οργανωμένο ως εξής: Στα κεφάλαια 1-3 παρουσιάζεται η φιλοσοφία και το περιεχόμενο της διαχείρισης των πελατειακών σχέσεων. Στο κεφάλαιο 4 παρουσιάζεται η φιλοσοφία και το περιεχόμενο της διαχείρισης των σχέσεων με τους προμηθευτές. Στα κεφάλαια 5, 6 και 7 παρουσιάζονται οι Λειτουργίες, τα Συστήματα και τα Μοντέλα απόκτησης συστημάτων CRM. Στο κεφάλαιο 8 παρουσιάζονται οι νέες μορφές CRM στο πλαίσιο της e-επιχείρησης. Στο κεφάλαιο 9 περιγράφονται οκτώ περιπτώσεις εγκατάστασης CRM.Το κεφάλαιο 10 περιλαμβάνει εφαρμογές CRM μέσω των λογισμικών CRM των εταιρειών Soft-One και Entersoft. Το κεφάλαιο 11 αναφέρεται στις μεθοδολογίες εγκατάστασης συστημάτων CRM, ενώ το κεφάλαιο 12 στην αγορά του CRM σήμερα και στο εργαλείο «Digital marketing strategy planning template» της εταιρείας Smart Insights.

ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ

ISBN: 978-960-9465-64-9
Σελίδες: 336
Έτος: 2022
Εκτύπωση: μονόχρωμη
Εξώφυλλο: μαλακό
Διαστάσεις: 17×24 εκ.
Κωδικός Ευδόξου: 112706527

Μενού